۰۶ فروردین ۱۴۰۱

ال‌جی؛ برنده بزرگ جایزه طراحی Red Dot امسال

شرکت ال‌جی 25 جایزه برای طراحی محصول عالی، از جمله سه جایزه “بهترین بهترین‌ها” (“Best of the Best”)  به دست آورده است.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) 25 افتخار را از جوایز Red Dot امسال کسب کرده است و به موفقیت خود در برنامه جوایز سالانه معتبر طراحی ادامه می‌دهد. در میان کالاهای چشمگیر این شرکت، سه جایزه بهترین بهترین‌ها برای ماشین لباسشویی و خشک کن ال‌جی با گزینه ارتقاپذیری، تلویزیون OLED جدید ا‌ل‌جی و مانیتور ال‌جی DualUp Ergo دیده می‌شد.

ماشین دوقلوی لباسشویی و خشکشویی ال‌جی عملکرد فوق‌العاده، طراحی «مسطح» مینیمالیستی ارائه می‌دهد و حتی می‌توان آن‌ها را ارتقا داد تا نیازهای منحصر به فرد و متغیر هر مشتری را برآورده کند. یکی دیگر از دریافت‌کنندگان عنوان بهترین بهترین‌ها، مدل جدید تلویزیون OLED لایف استایل ال‌جی است؛ محصولی که قرار است امسال عرضه شود. این نوآوری خیره‌کننده که بخشی از مجموعه تلویزیون‌های OLED Lifestyle ال‌جی است، حداکثر تطبیق‌پذیری، یکپارچگی فضایی شیک و راه‌های راحت‌تر برای انجام کارها را ارائه می‌دهد.

مانیتور LG DualUp Monitor Ergo سومین برگزیده بهترین Red Dot امسال ال‌جی، برای ارائه یک تجربه نمایشی برتر با راحتی ارگونومیک بیشتر طراحی شده است. این مانیتور با داشتن نسبت تصویر 16:18، صفحه نمایش با وضوح 2,560x 2,880، طراحی شیک و کاربردی و قابلیت اتصال پیشرفته، راحتی کاربر را با پایه فوق‌العاده قابل تنظیم و فضاکارآمد LG Ergo افزایش داده و به طور ایمن به اکثر میزها و دسکتاپ‌ها متصل می‌شود.

علاوه بر این، دستگاه تصفیه هوا LG PuriCare AeroTower و LG tiiun در رده محصولات نوآورانه شناخته شدند. دیگر محصولات ال‌جی که در جوایز امسال مورد تقدیر قرار گرفتند عبارتند از: نمایشگر همه کاره LG One:Quick Flex، لپ‌تاپ بازی LG UltraGear، تلویزیون LG OLED evo Gallery Edition و دیگر مدل‌های تلویزیون OLED evo که همگی به خاطر زیبایی‌شناختی دلپذیر و طراحی کاربرمحورشان تحسین شده‌اند.

جایزه Red Dot یکی از معتبرترین مسابقات برای طراحی محصول، طراحی ارتباطی و مفاهیم طراحی است و نشان متمایز برنده Red Dot به عنوان یک علامت قابل احترام از کیفیت در سراسر جهان دیده می شود. امسال حدود 7800 محصول برای بررسی هیئت داوران ارسال شد.

لی چول بائه، معاون ارشد و مدیر اجرایی مرکز طراحی نوآوری زندگی ال‌جی الکترونیکس گفت: «ما از اینکه امسال مجدداً Red Dot بسیاری از نوآوری‌هایمان را تأیید کرد، خوشحالیم. طراحی، که بهترین تجربیات کاربر و بیشترین ارزش زیبایی شناختی را ارائه می‌دهد، چیزی است که ما همیشه برای آن تلاش می‌کنیم. بنابراین، بسیار معنادار است که تلاش‌های ما توسط یکی از برترین برنامه‌های جایزه طراحی در جهان شناخته شود.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید