۰۲ مهر ۱۴۰۳

محصولات LG OLED هنر جسورانه و نوآوری‌های پیشرو را در سئول ارائه کردند

 LG OLED به طور گسترده توسط هنرمندان به‌عنوان بهترین بوم دیجیتال شناخته می‌شود و همچنان مرزهای کاوش هنری و الهام را از طریق نمایش آثار هنری خودش به جلو پیش می‌برد. در حالی که LG OLED علاقه‌مندان به هنر را در سطح جهانی و از طریق همکاری با هنرمندان رؤیاپرداز مجذوب خودش می‌کند، روح هنر پویا و منحصربه‌فرد سئول منبع اصلی الهام این شرکت است.

هفته هنر سئول (Seoul Art Week) همسو با این احساس نیز اخیراً مجموعه‌ای از جشنواره‌های هنری را برگزار کرد که شامل Frieze Seoul مشهور در سطح جهانی است که فرصت مناسبی را برای نشان دادن تعهد عمیق خودش به چشم‌انداز فرهنگی پر جنب و جوش کره فراهم کرد.

به‌عنوان شریک رسمی Frieze Seoul برای دومین سال متوالی، ال‌جی با یک نمایشگاه مشترک به نام Suh Se Ok X LG OLED توانسته قلب علاقه‌مندان به هنر در سراسر جهان را تسخیر کند، نمایشگاهی که توسط سوه دو هو ایجاد شده، توسط سوه اول هو شکل گرفته و همچنین به میراث خلاقانه هنرمند و نقاش جوهر انتزاعی کره‌ای فقید سو سه اوک احترام می‌گذارد، کسی که به خاطر قلم موی نفیس و شکل‌های انسانی‌اش تحسین شده بود.

این نمایشگاه به‌عنوان ادای احترامی صمیمانه نسبت به یک استاد واقعی هنر، این استاد را در کنار دو پسرش یعنی هنرمند سو دو هو و معمار سو اول هو قرار داده که شاهکارهای نمادین این هنرمند را از طریق دیدگاه خویشاوندانش به نمایش می‌گذارد. ال‌جی برای اطمینان از اینکه برادران سو همه ابزارهای لازم برای خلق چیزی مناسب پدرشان را داشته باشند، تلویزیون‌های OLED شفاف خودش را به‌عنوان یک رسانه هنری پیشگامانه ارائه کرد که می‌تواند امکانات و عمق بی‌نهایت نقاشی جوهر را در ابعادی کاملاً جدید ارائه کند.

هنر تحسین شده ارائه شده توسط سو دو هو توانسته آثار هنری Circle of Life و Wayfarer پدرش را از طریق انیمیشن‌های کوتاه متمایز زنده کند که با نصب هشت تلویزیون OLED شفاف صورت گرفته که پس‌زمینه مسحورکننده‌ای ایجاد کردند. صفحه نمایش‌های شفاف و تماشایی توهم یک بوم شناور را ایجاد کردند تا تجربه‌ای جذاب و چند بعدی را خلق کنند که به طور یکپارچه رسانه‌های فیزیکی و دیجیتالی را با هم ترکیب می‌کند.

از سوی دیگر، معمار سو اول هو به‌عنوان طراح فضای نمایشگاه کنترل خلاقیت را در دست گرفته است. او با استفاده از تصاویر بکر LG OLED و همچنین امکانات پویا نمایشگرهای شفاف، توانست آثار هنری را با دقت مرتب کند تا یک تجربه منسجم و الهام‌بخش را ایجاد کند. به این ترتیب، بازدیدکنندگان می‌توانند به طور کامل لایه‌های جداگانه هر قطعه را درک کنند و در عین نمای وسیعی از مناظر همیشه در حال تغییر این فضا داشته باشند.

برای اولین بار در تاریخ طولانی همکاری با هنرمندان، تلویزیون‌های OLED شفاف به بخشی جدایی ناپذیر از آثار هنری تبدیل شدند. این صفحه نمایش‌های پیشرفته که در هماهنگ کردن آثار هنری اصلی با تفسیرهای دیجیتالی خود بی‌رقیب هستند، میراث جاودانه با نوآوری خلاقانه را ترکیب می‌کنند.

علاوه بر ادغام بی‌نظیر هنر و فناوری در فریز سئول، ال‌جی با حمایت مالی از چندین رویداد دیگر در هفته هنر سئول، تعهد خودش را نسبت به هنر در سئول نشان داده است. در رویداد K11 Moon Party که جشنواره ماه کره را بزرگداشت و اولین نمایشگاه هنر مولد K11 Art Foundation بود، صفحه‌های OLED پیشرفته ال‌جی شهر را با تجارب بصری فراگیر خودشان روشن کردند و آثار هنری دیجیتال را نمایش دادند.

هنرمندان برجسته تایلر هابز و چنگ ران که سنت فرهنگی و بیان هنری مدرن را تلاقی می‌دهند، تفاسیر منحصربه‌فرد خودشان از ماه و اسرار آن را به اشتراک گذاشتند که a’strict’s Waterfall — Sands بود و یک نمایش بصری جادویی از آبشار خروشان است. تایلر هابز پیشگام ان‌اف‌تی Fidenza #575 و #938 به بررسی اتحاد هنر دیجیتال و آنالوگ پرداخته است؛ جنگ ران نیز که برای اثر هنری Self-miracle شناخته می‌شود، نسخه‌ای از فیلم خودش به نام In Course of the Miraculous را ارائه کرد. این در حالی است که نمایشگرهای OLED خیره‌کننده ال‌جی پتانسیل کامل آثار برجسته را نشان دادند و ظاهراً جادوی ماه به شکلی فراموش‌نشدنی به زمین آمده است.

در حمایت از یک ابتکار فرهنگی دیگر که در هفته هنر سئول برگزار شد، صفحه نمایش‌های OLED ال‌جی بار دیگر به بوم‌های دیجیتال تبدیل شدند و این بار برای نمایشگاه National Museum of Modern and Contemporary Art’s (MMCA) Connecting Bodies مورد استفاده قرار گرفتند که تحت مشارکت سه ساله ال‌جی با موزه انجام می‌شود.

این نمایشگاه با کاوش مفاهیم ارتباط و تکامل دیجیتالی فرم‌های فیزیکی ما، از جلوه‌های بصری بی‌نظیر LG OLED برای نمایش‌های تعاملی و همه‌جانبه استفاده کرده که به روش‌های منحصربه‌فردی به حرکت و لمس پاسخ می‌دهند. این نمایشگاه منحصربه‌فرد از طریق فناوری پیشگامانه، عصر جدیدی از هنر را آغاز کرد، عصری که مرزهای بین دنیای فیزیکی و دیجیتالی به طور یکپارچه از طریق رسانه‌های خلاقانه جدید ترکیب می‌شوند.

اگرچه هفته هنر سئول ممکن است با موفقیت به پایان رسیده باشد اما سفر LG OLED ART و همچنین احتمالات خلاقانه صفحه نمایش‌های پیشرفته ال‌جی برای الهام بخشیدن و شگفت زده کردن افراد در سال ۲۰۲۴ و فراتر از آن ادامه دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید