۰۲ دی ۱۳۹۳

نهایت آسودگی در موسیقی بی‌سیم با سری Music Flow وای-فای ال‌جی

این مجموعه جدید شامل اولین بلندگوی همراه Music Flow ال‌جی برای ارائه تجربه موسیقی یکپارچه در همه جا است

سئول، 23 دسامبر 2014- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در نمایشگاه بین‌المللی CES 2015 در لاس‌وگاس از سری جدید Music Flow وای-فای برای عاشقان موسیقی در سراسر دنیا پرده‌برداری خواهد کرد. این مجموعه شامل اولین بلندگوی وای-فای همراه مجهز به باتری ( مدل H4 Portable)، ساندبارهای وای-فای پیشرفته (مدل‌های HS7 و HS9) و پخش‌کننده بلو-ری سه‌بعدی (مدل BP550) است. این بلندگوها با همه دستگاه‌های اندروید و iOS سازگار هستند.

هر دستگاه از سری وای-فای Music Flow ال‌جی می‌تواند به صورت مستقل از دیگر دستگاه‌ها یا با اتصال بی‌سیم به دستگاه‌های دیگر  کار کند و با استفاده از فناوری شبکه بی‌سیم پیشرفته و باند دوگانه وای-فای (2.4/5 گیگاهرتز) تجربه صدای یکپارچه‌ای را ارائه دهد. بر خلاف دیگر بلندگوهای بلوتوث، در زمان دریافت تماس، پخش موسیقی در بلندگوهای سری Music Flow وای-فای از یک گوشی هوشمند، بدون تداخل و قطع شدن، همچنان ادامه خواهد داشت. و اگر مجموعه خانگی بسنده نمی‌کند، کاربران می‌توانند موسیقی را از سرویس‌های پخش موسیقی دیجیتال مانند Spotify، Deezer،Napster  و Tunein پخش کنند.

 بلندگوی همراه ال‌جی H4 اولین بلندگوی بی‌سیم ال‌جی است که برای حمل و نقل آسان‌تر از اتاقی به اتاق دیگر در منزل مجهز به باتری است. مجموعه سری Music Flow وای-فای دو ساندبار وای-فای نیز دارد که تجربه صدای غنی، توانمند و شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهد. بلندگوی HS7 صدای HD یکپارچه و HS9 صدایی عمیق و حیرت‌انگیز ایجاد می‌کند.

ال‌جی Music Flow ایجاد یک مرکز شخصی‌سازی‌شده از سرگرمی خانگی بی‌سیم را ساده‌تر از همیشه می‌کند. در حالت سینمای خانگی یا Home Cinema، کاربران می‌توانند به صورت بی‌سیم دو بلندگوی همراه H4 را به ساندبار وای-فای به عنوان کانال‌های چپ و راست متصل کنند تا بیننده را کاملاً در صدای فراگیر غرق کنند. هر بلندگو می‌تواند بر اساس موقعیت کاربر به طور جداگانه برای تطبیق با محیط مورد نظر تنظیم شود. پخش‌کننده بلو-ری سه‌بعدی BP550 ال‌جی می‌تواند به بلندگوهای Music Flow متصل شود و صدا را از هر سی‌دی یا درایو یو‌اس‌بی پخش کند.

افزون بر این قابلیت پخش خودکار موسیقی یا Auto Music Play به ال‌جی Music Flow توانایی ارائه نوعی از تجربه کاربری را می‌دهد که آسایش را برای شنوندگانی که در حال حرکت هستند بیشتر می‌کند. وقتی گوشی در فاصله نزدیک باشد، موسیقی در گوشی هوشمند به صورت خودکار در بلندگوی Music Flow وای-فای پخش می‌شود. بنابراین، شما می‌توانید هنگامی که در مترو هستید و به سمت خانه می‌روید از طریق هدفون به موسیقی گوش دهید اما وقتی وارد منزل می‌شوید موسیقی به صورت خودکار در ساندبار وای-فای موجود در اتاق نشیمن پخش ‌شود.

این مجموعه با قابلیت HomeChatTM  ال‌جی عرضه می‌شود و با استفاده از برنامه کاربردی پرطرفدار پیام‌رسانی Line در هر گوشی هوشمند یا تبلتی، امکان استفاده از پردازش زبان طبیعی (NLP) را برای کنترل دستگاه‌های ال‌جی به کاربران می‌دهد. کاربران می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند و با کمک فرمان‌های ساده پیام متنی به بلندگو ارسال کنند. مثلاً “آهنگ‌های مخصوص میهمانی را پخش کن” یا “یک ساعت بعد موسیقی را قطع کن”. سری Music Flow وای-فای ال‌جی با سرویس HomeChatTMمی‌تواند به عنوان یک دستیار شخصی عمل کند، زنگ هشدار ایجاد کند و کاربران را از رخدادهای آتی باخبر کند.

بیونگ-هون مین، معاون ارشد و مدیر بخش صوتی و تصویری در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «انعطاف‌پذیری و کیفیت سری Music Flow وای-فای ال‌جی به گونه‌ای است که تجربه شنیداری را فراتر از سیستم‌های صوتی متداول که تاکنون ارائه شده‌اند برای کاربر فراهم می‌کند. سری Music Flow وای-فای ال‌جی با قابلیت وای-فای و خروجی صدای عالی چکیدۀ چیزی است که یک سیستم صوتی هوشمند در قرن 21 باید بتواند ارائه دهد.»

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در CES 2015 (مرکز همایش لاس‌وگاس، سالن مرکزی، شماره 8204) از 6 تا 9 ژانویه می‌توانند محصولات هیجان‌انگیز و جدید Music Flow ال‌جی را قبل از همه تجربه کنند.

بلندگوی HS7 در برخی کشورها با نام LAS750M و بلندگوی HS9 با نام LAS950M عرضه می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید