۱۲ دی ۱۳۹۳

ترما وی: سیستم پمپ گرمایشی چندمنظوره تبدیل هوا به آب با راندمان انرژی بالا

ترما وی جدیدترین سیستم پمپ گرمایشی ال‌جی است که برای ذخیره انرژی و ارائه گرمایش قابل اطمینان طراحی شده است. ترما وی (Therma V) می‌تواند نقش‌های متنوعی در گرمایش بازی کند که از ایجاد گرمایش در کف تا گرم کردن آب برای دوش حمام متغیر است. عنصر کلیدی در راندمان انرژی یک سیستم جمع‌وجور و سبک ترما وی مونوبلاک (Therma V Monobloc) توانایی جذب انرژی بیرونی و استفاده از آن برای گرمایش منزل است. این گرم‌کننده که تجهیزات آن به طور کامل ساخت ال‌جی است برای نصب سریع و آسان طراحی شده است. ترما وی مونوبلاک با ضمانت خدمات و ارائه پشتیبانی کامل فنی عرضه می‌شود.

راندمان انرژی بالا مطابق با استانداردهای اروپا

ترما وی از فناوری پیشگام ال‌جی در صنعت استفاده می‌کند تا به میزان زیادی مصرف انرژی را کاهش دهد، در هزینه و پول مشتریان صرفه‌جویی کند و پسماندهای محیطی کمتری بر جای گذارد.  با مصرف انرژی کمتر و ایجاد بازده فصلی، کمپرسور قدرتمند دستگاه بهبود و پیشرفتی عالی نسبت به دستگاه‌های تهویه مطبوع اینورتر متداول در گرم‌کننده‌های دیگر است. علاوه بر کمپرسور، تنوعی از ابتکارات فنی دیگر در ترما وی به کار می‌رود تا حداکثر ذخیره انرژی را فراهم کنید. فن BLDC ال‌جی مصرف انرژی را بر حسب تنظیمات تا 40 درصد کاهش می‌دهد. ترما وی به پمپ آب درجه یکی مجهز است که جریان آب را کنترل می‌کند و ذخیره نیرو را تا 65 درصد افزایش می‌دهد.

این تجهیزات پیشرفته ال‌جی برای ایجاد ذخیره انرژی با هم ترکیب می‌شوند که در نهایت نه تنها برای کره زمین مفید است بلکه در پول مشتریان و هزینه‌های ماهانه قبض‌ها صرفه‌جویی می‌کند. راندمان انرژی استثنایی ترما وی و قابلیت اطمینان آن با گروه‌های پیشگام در مدافعه از مشتری در اروپا مورد تأیید قرار گرفته است. از زمان معرفی و عرضه این محصول، ترما وی از MCS انگلستان، NF PAC فرانسه  و EUROVENT سازمان ملل و چند سازمان دیگر تأییدیه دریافت کرده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید