۲۲ آبان ۱۳۹۵

نمایش قطعات پیشرفته ال‌جی اینوتک برای خودرو در نمایشگاه الکترونیکا

شرکت ال‌جی اینوتک (LG Innotek) در نمایشگاه Electronica 2016 مونیخ آلمان از 8 تا 11 نوامبر شرکت کرد.

نمایشگاه Electronica بزرگترین نمایشگاه قطعات الکترونیک دنیاست که 2700 شرکت سازنده ماده و قطعه از حدود 50 کشور میزبان بیش از 7 هزار نفر بازدیدکننده از سراسر دنیا هستند.

شرکت ال‌جی اینوتک سه بخش تجربی “خودرو، هوشمند و LED” در نمایشگاه ارائه کرد که بیش از 50 نوع قطعه مبتکرانه مانند قطعات اتومبیل، قطعات اینترنت اشیا (IoT)، قطعات موبایل و لامپ‌های LED را به نمایش گذاشت. ال‌جی اینوتک قطعات اصلی و مهم سیستم پیشرفته کمک‌راننده (ADAS) در بخش خودروی غرفه خود را نمایش داد که شامل ماژول دوربین برای خودروها و ماژول‌های ارتباطی می‌شد. این شرکت ملاحظه کرد که بازار اروپا در بخش توسعه خودروی هوشمند آماده استقبال است.

مخصوصاً، ماژول دوربین برای مانیتور دید اطراف (AVM) از فناوری اپتیکال این شرکت در کلاس جهانی بهره می‌برد تا اعوجاج تصویر را به حداقل برساند. این ماژول به راننده امکان می‌دهد با مشاهده کیفیت تصویر بالا به راحتی وضعیت اطراف خودرو را بررسی و مشاهده کند.

ماژول V2X یک قطعه مهم است که از فناوری اینترنت اشیا در خودروها بهره می‌برد. بازدیدکنندگان از نمایشگاه الکترونیکا 2016 توجه زیادی نشان دادند که فاصله ارتباطی بیشتر از یک کیلومتر است. این محصول به راحتی قابل حمل است زیرا شرکت ال‌جی اینوتک یک تراشه RF (رادیوفرکانس)، یک تراشه باند پایه و یک پردازنده را تنها در یک ماژول کوچک تعبیه کرده است. همچنین، ال‌جی اینوتک اولین ماژول منبع نور مسطح LED منعطف در دنیا را برای لامپ‌های جلو و عقب خودرو و همین طور بسته‌های LED بسیار مطمئنی را برای خودروها معرفی کرد. این محصولات که در طراحی‌های مختلف عرضه می‌شوند بسیار مورد استقبال مشتریان اروپایی قرار گرفتند.

%ec%82%ac%ec%a7%842-%ec%a0%84%ec%8b%9c-%eb%b6%80%ec%8a%a4%ec%9d%98-%ec%b0%a8%eb%9f%89%eb%b6%80%ed%92%88_%ed%99%8d%eb%b3%b4-%eb%8f%84%ec%9a%b0%eb%af%b8_0

شرکت ال‌جی اینوتک با معرفی حسگرهای هوشمند برای اینترنت اشیا در بخش هوشمند غرفه‌اش نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت. بازدیدکنندگان فرصت داشتند تا حسگرهای خانه هوشمند را که باز شدن در و حرکت را تشخیص می‌دهند، ماژول‌های رادار که حرکات و تنفس را حس می‌کنند و حسگرهای گاز را که محل تجمع گاز و ترکیبات آن را می‌یابد امتحان کنند. این شرکت یک حسگر فشار منعطف از نوع فیبر را هم به نمایش گذاشت که می‌تواند مانند پارچه لوله شود و فشار را در سرتاسر سطح حسگر حس کند. حسگر فشار منعطف فیبری می‌تواند با تعبیه در دستگاه‌های پزشکی محیط زیست یا داخل اتومبیل خدمات را بر حسب وضعیت سلامت کاربر یا محیط رانندگی سفارشی کند.

ال‌جی اینوتک از LEDهای صنعتی و روشنایی مانند مدل‌های LED پرقدرت و کارامد، ماژول‌های DOB LED و LEDهای فرابنفش دوستدار محیط زیست در نمایشگاه الکترونیکا پرده برداشت.

ماژول DOB از یک LED و یک منبع انرژی روی یک بورد مدار چاپی بهره می‌برد. بنابراین، این ماژول نیاز به منبع انرژی جداگانه ندارد. این قطعه می‌تواند بازده روشنایی را افزایش دهد و کنترل میزان روشنایی را ساده‌تر و خستگی چشم را کمتر کند. LEDهای فرابنفش C یا UVC ال‌جی اینوتک برای استریلیزه کردن، تصفیه کردن و درمان به کار می‌روند و LEDهای فرابنفش A یا UVA عملکرد در سطح کلاس جهانی و قابلیت اعتماد را تقویت می‌کند. مشتریان اروپایی که اهمیت زیادی به کیفیت نور یا اپتیکال می‌دهند به این محصولات علاقه بسیاری نشان دادند.

در صدر همه اینها، ال‌جی اینوتک محصول جدیدش به نام VLC یا ارتباط نور مرئی که شاهکاری در صنعت ارتباطات است را نمایش داد. این محصول اطلاعات را با استفاده از نور مرئی که توسط یک LED منتشر می‌شود انتقال می‌دهد و دریافت می‌کند تا بتواند محیط اینترنت اشیا را بدون مودم ارتباطی تشخیص دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید