۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

برگزاری رویدادهایی بر محوریت محصولات LG SIGNATURE برای تعامل بیشتر با مشتریان

برند LG SIGNATURE برای اینکه تجربه‌های بی‌نظیر زندگی را ارائه کند، بی‌وقفه از اشکال مختلف هنر الهام می‌گیرد. همین نیز سبب شده تا این برند حمایت پرشوری نسبت به هنرها و تجربه‌های فرهنگی برجسته داشته باشد.

برای اینکه تجربه محصولات برند «ال‌جی سیگنچر» برای مشتریان امکان‌پذیرتر باشد، این برند رویدادهایی را برپا می‌کند و مشارکت‌های جدیدی را از طریق کمپین تجاری گسترده خودش در بریتانیا به نام LG SIGNATURE Hosts ایجاد می‌کند تا از این طریق افراد بیشتری بتوانند محصولات سبک زندگی مجلل این برند را خودشان از نزدیک مشاهده کنند و از آن‌ها لذت ببرند.

یکی از اجزای کلیدی این طرح ابتکاری نیز مشارکت مداوم ال‌جی سیگنچر با ارکستر فیلارمونیک سلطنتی (RPO) است که یکی از بهترین ارکسترهای جهان و استادان واقعی هنر آن هستند. از آنجا که هر نوازنده‌ای در اوج کار خودش قرار دارد، اجراهای آن‌ها چیزی فراتر از افسانه‌ای است. این همکاری با RPO و همچنین فعالیت‌های همراه با آن، فرصتی معنادار برای رسانه‌های مجلل و سطح بالا در بریتانیا فراهم آورده تا به‌صورت مستقیم با برند ال‌جی سیگنچر همراه شوند و از طریق تجربیات دست اول و از نزدیک، آگاهی مثبتی از این برند و محصولات آن را ایجاد کنند.

اخیراً برند ال‎‌جی سیگنچر رویداد The Music of Bond را در تالار معتبر رویال آلبرت هال در شهر لندن برگزار کرد و فرصتی عالی برای ایجاد یک لحظه‌ منحط و منطبق با برند ال‌جی سیگنچر را فراهم آورد.

این رویداد از مهمانان دعوت کرد تا از یک پذیرایی شام صمیمی در اتاق انحصاری کلایو در رویال آلبرت هال لذت ببرند و پس از آن نیز اجرای زنده موسیقی The Music of Bond را از جایگاه ویژه شاهد باشند. در این نمایش، با پخش نمادین‌ترین آهنگ‌ها و سرودهای فیلم‌های پرفروش باکس آفیس، شصت سالگی جیمز باند روی پرده سینماها جشن گرفته شد.

در بد ورود، از رسانه‌های حاضر در این رویداد با یک غذای قبل از شام الهام‌گرفته شده از جیمز باند استقبال شد و از آن‌ها دعوت گردید تا در یک بازی بلک جک با LG SIGNATURE Fun Money شرکت کنند. برنده خوش‌شانس نیز مجموعه‌ای از یادگاری‌های جیمز باند شامل یک جعبه جوراب، لیوان و یک کتاب را دریافت کرد.

در طول نمایش، به لطف LG SIGNATURE Wine Cellar که در اتاق کلایو به نمایش گذاشته شده است، شرکت‌کنندگان می‌توانند غذای اصلی خودشان را با شرابی که در دمای مطلوبی نگه داشته شده، سرو کنند. این محصول ال‌جی سیگنچر با نوآوری پیشرفته الهام گرفته شده از تکنیک‌های سنتی ذخیره شراب، به طور ماهرانه شرایط ذخیره‌گاه‌های شراب زیرزمینی را بازسازی می‌کند تا شراب‌ها طعم بهتری داشته باشند و این در حالی است که طراحی براق آن نیز مظهر تجمل مینیمالیستی است.

پس از صرف غذا، مهمانان به جایگاه ویژه سالن دعوت می‌شوند تا به تماشای این ارکستر مشهور جهانی بنشینند که در آن، سرودهایی از فیلم‌های مختلف جیمز باند نواخته می‌شود. در همین حین نیز نوشیدنی‌ها و دسرها بر اساس فیلم‌های جیمز باند سرو می‌شوند.

در طول شب، مهمانان از تجربه کامل مهمان‌نوازی ال‌جی سیگنچر بهره می‌برند و همین نیز بار دیگر نشان می‌دهد که این برند تا چه اندازه برای شاهکارها نه‌تنها در فناوری و نوآوری بلکه در فرهنگ و هنر نیز ارزش قائل است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید