۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

تلویزیون‌های OLED ال‌جی در نمایشگاه هنر فریز نیویورک به نمایش گذاشته می‌شوند

ال‌جی الکترونیکس (LG) قرار است در نمایشگاه هنر فریز (frieze Art Fair) حضور داشته باشد، نمایشگاهی که در ماه جاری در شهر نیویورک برگزار می‌شود و یکی از دو نمایشگاه هنری بزرگ جهان است. در این نمایشگاه، تلویزیون‌های OLED ال‌جی با کیفیت تصویر بالا و طراحی‌های متفاوت خود، آثار هنری NFT (توکن غیر قابل تعویض) را به نمایش می‌گذارند.

نمایشگاه هنر فریز در مرکز فرهنگی و هنری The Shed در منهتن نیویورک از ۱۷ تا ۲۱ ماه مه برگزار می‌شود و در فضای سالن در طبقه هشتم محل نمایشگاه، یک گالری با استفاده از تلویزیون‌های OLED لایف استایل ال‌جی همچون تلویزیون ۹۷ اینچی OLED Evo و تلویزیون‌های OLED Objet Collection Easel و Posé ایجاد شده است.

ال‌جی الکترونیکس برای حضور در این نمایشگاه هنر با هنرمندی دیجیتالی به نام Six N. Five همکاری کرده است، کسی که بیشتر به‌خاطر آثاری شناخته می‌شود که با استفاده از آخرین فناوری‌ها همچون واقعیت مجازی (VR) و رندر سه‌بعدی توانسته مرز بین دنیای مجازی و واقعیت را باریک‌تر از قبل کند. این هنرمند مجموعه‌ای از آثار هنری دیجیتال جدید به نام در میان آسمان (Among The Sky) را ارائه خواهد کرد که دنیایی سورئال را همچون دنیایی واقعی در تلویزیون‌های OLED ال‌جی به تصویر خواهند کشید.

این هنرمند در رابطه با این همکاری اظهار داشته:

«به‌عنوان یک هنرمند، کار با بهترین بوم دیجیتال از همه موارد مهم‌تر است. تلویزیون‌های OLED ال‌جی با صفحه نمایش روشن، رنگ‌های دقیق و نسبت کنتراست بی‌نهایت، تجربه تماشای همه‌جانبه و فراگیر را ارائه می‌کنند.»

ال‌جی الکترونیکس با این هنرمند همکاری کرده تا فضایی بهینه برای قدردانی از هنر ایجاد کند. از طریق سقف شیشه‌ای با منظره‌ای واضح از آسمان و همچنین تلویزیون‌های OLED که همانند پنجره‌ای روی دیوارهای بتنی عمل می‌کنند،‌ بازدیدکنندگان می‌توانند هم‌زمان از این آثار هنری و آسمان واقعی در بالای سر خودشان لذت ببرند.

تلویزیون LG OLED Evo که روشن‌تر و شفاف‌تر شده، از مزیت غوطه‌ور شدن در کیفیت تصویر ظریف و نسبت کنتراست فوق‌العاده برخوردار است. در این آثار هنری، نور آسمان آبی و بافت دقیق ابرها به‌صورت واقع‌گرایانه بیان شده‌اند. به طور خاص، در یک فضای مجزا پر از آینه‌های بزرگ در سقف و روی دیوارها و همچنین با صفحه نمایش ساخته شده از قرار دادن دو نمایشگر ۹۷ اینچی OLED EVO (مدل 97G3) در کنار یکدیگر، یک تجربه منحصربه‌فرد شکل گرفته که گویی بازدیدکننده توسط ابرها احاطه شده است.

در میان آثار هنری دیجیتالی این هنرمند که این بار منتشر می‌شوند، سه اثر با دقت انتخاب شده نیز از طریق پلتفرم تجارت هنر NFT یعنی LG Art Lab به فروش می‌رسند. پلتفرم LG Art Lab سرویسی است که می‌توان به‌راحتی از آثار NFT با دقت انتخاب شده توسط متخصصان هنری در تلویزیون هوشمند لذت برد و آن‌ها را خرید و فروش کرد.

نمایشگاه هنر فریز یک نمایشگاه هنری در سطح جهانی است که هنر معاصر را همراه با آرت بازل (Art Basel) در سوئیس نشان می‌دهد. ال‌جی الکترونیکس به‌عنوان شریک جهانی نمایشگاه هنر فریز، حامی نمایشگاه‌هایی است که در شهرهای بزرگ سراسر جهان برگزار می‌شوند. پیش از این، در ماه فوریه و در نمایشگاه هنر فریز برگزار شده در لس‌آنجلس آمریکا، آثار هنری NFT از هنرمند مشهور جهانی Barry X Ball با استفاده از تلویزیون‌های OLED Evo ال‌جی به نمایش گذاشته شده بودند.

ال‌جی الکترونیکس در حال گسترش پروژه OLED Art خودش است که بر اساس کیفیت تصویر فوق‌العاده و فرم انعطاف‌پذیر تلویزیون‌های OLED، همکاری با بخش هنری را افزایش می‌دهد. این کار برای تثبیت پیشگامی ال‌جی در زمینه تلویزیون‌های OLED است، تلویزیون‌هایی که الهام‌بخش هنر هستند و هنرمندان زیادی ترجیح می‌دهند با استفاده از آن‌ها آثار خودشان را به نمایش بگذارند.

اوه هی وون مدیر ارتباطات بخش سرگرمی خانگی در شرکت ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«تلویزیون‌های OLED ال‌جی از طریق پروژه‌های مختلف هنری اوال‌ای‌دی با محوریت هنر دیجیتال، ارزش متفاوت خودشان را ثابت خواهند کرد و نشان خواهند داد که عملکردی فراتر از نمایش ساده آثار هنری دارند و خودشان بخشی از هنر هستند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید