۰۹ اسفند ۱۳۹۵

تلویزیون 105 اینچ ال‌جی؛ درست مثل یک سینمای خانگی بزرگ و واقعی

تلویزیون ۱۰۵ اینچ Ultra HD منحنی ال‌جی مدل ۱۰۵UC9 با وضوح بیش از ۱۱ میلیون پیکسل (۲۱۶۰×۵۱۲۰) و نسبت تصویر CinemaScope 21:9 تجربه مشاهده واقعاً غوطه‌ورکننده‌ای را با ارائه تصاویر فوق تیز و زنده و کیفیت صدای فراگیر و واقعی میسر می‌کند.

تلویزیون Ultra HD منحنی ال‌جی با صفحه‌نمایش LCD و نسبت تصویر سینمایی ۲۱:۹ از ۱۱ میلیون پیکسل برخوردار است و ۵ برابر وضوح کیفیت بالاتری نسبت به تلویزیون Full HD دارد. با چنین تراکم پیکسلی، تصاویر با تیزی و وضوحی به نظر می‌رسند که تا نبینید باور نمی‌کنید. تلویزیون ۱۰۵UC9 از طریق موتور پیشرفته True 4K Engine Pro و پنل IPS 4K به کیفیت تصویر عالی دست پیدا می‌کند. موتور True 4K Engine Pro خطاهای بصری را برطرف می‌کند و می‌تواند محتوا با وضوح پایین را به کیفیتی نزدیک به Ultra HD ارتقا دهد و پنل IPS 4K کنتراست پایدار، رنگ‌هایی واقعی و زنده و زاویه دید وسیع ارائه می‌دهد.

این تلویزیون ال‌جی از طریق سیستم صدای ۱۵۰ وات ۷٫۲ کانال تعبیه‌شده در آن صدایی باورنکردنی ارائه می‌دهد. با بهره‌مندی از مفهوم ULTRA Surround و مشارکت با هارمان کاردون، سازنده محصولات صوتی مرغوب، آرایش بلندگوها تجربه صدای غنی و قدرتمندی تولید می‌کند. سیستم چندکاناله مکمل صفحه‌نمایش ۲۱:۹ CinemaScope تلویزیون با عملکرد صوتی هم تراز با یک سینمای واقعی است.

105-inch-Curved-UHD-TV-at-CES-2014

تلویزیون ۱۰۵UC9 با صفحه‌نمایشCinemaScope 21:9 با همان نسبت تصویر فیلم‌های هالیوودی تجربه فیلم در خانه را از نو خلق می‌کند. انحنای نمایشگر با دقت برای افزایش محیطی غوطه‌ورکننده کالیبره شده است. علاوه بر این، هنگام مشاهده برنامه‌هایی که با فرمت ۱۶:۹ پخش می‌شوند، فضای اضافی صفحه در کناره‌ها می‌تواند اطلاعات بیشتر یا جزییات پخش برنامه‌ها را نمایش دهد تا تجربه تماشا را پیشرفته‌تر کند.

تلویزیون ۱۰۵UC9 از طریق Smart+TV ال‌‌جی، که مرکز پلت‌فرم پیشرفته webOS است، تجربه کاربری فوق‌العاده رضایت‌بخشی را تضمین می‌کند. webOS ال‌جی همه چیز را سریع‌ و آسان می‌کند؛ چه تغییر بین محتوا باشد، یا کشف برنامه‌های جدید، برنامه‌های کاربردی و خدمات و یا اتصال به رسانه‌های ذخیره‌شده در دستگاه‌های جانبی. و با کمک کاراکتر متحرک و دوستانه  BeanBird در webOS روند اولیه نصب و اتصال سریع‌تر و لذت‌بخش‌تر از همیشه است. با ترکیب فناوری سه‌بعدی Film Patterned Retarder یا FPR با وضوح بسیار بالای تصویر، قابلیت ۴K 3D+  ال‌جی تجربه تماشای سه‌بعدی خیره‌کننده و قانع‌کننده‌ای را ایجاد می‌کند. به لطف وجود ۴K 3D Upscaler، محتوای SD، HD و Full HD به کیفیتی عالی و وضوحی نزدیک به Ultra HD تبدیل می‌شود.

تلویزیون ۱۰۵UC9 در حال حاضر در بازار ایران است و در نمایندگی‌های ال‌جی-گلدیران به فروش می‌رسد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید