۰۷ آبان ۱۴۰۱

ال‌جی نتایج مالی سه ماهه سوم 2022 را اعلام کرد

تقاضای زیاد برای لوازم خانگی و قطعات خودرو ممتاز ال‌جی بالاترین درآمد فصلی را در تاریخ شرکت ایجاد می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) درآمد تلفیقی سه ماهه سوم سال 2022 را 21.2 تریلیون وون کره اعلام کرد که نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته 14.1 درصد افزایش داشته و بالاترین درآمد سه ماهه در تاریخ ال‌جی الکترونیکس است. سود عملیاتی در سه ماهه سوم 746.6 میلیارد وان وون بود که 25.1 درصد بیشتر از سه ماهه مشابه سال گذشته گزارش شد.

برای سه ماهه سوم، شرکت رشد درآمدی را به دلیل افزایش فروش لوازم خانگی ممتاز از جمله دسته‌های لوازم خانگی جدید و قطعات خودرو ثبت کرد. با این حال، با توجه به هزینه های یکباره انجام شده در سال گذشته، سود عملیاتی به دلیل تقاضای ضعیف ناشی از کندی اقتصاد جهانی کاهش یافت.

شرکت لوازم خانگی و تهویه هوای ال‌جی درآمد در سه ماهه سوم 7.5 تریلیون وون کره گزارش کرد که نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته 5.8 درصد افزایش داشت و بالاترین درآمد سه ماهه سوم را برای این واحد تجاری ثبت کرد. سود عملیاتی 228.3 میلیارد وون کره به دلیل افزایش سرمایه گذاری‌های بازاریابی و هزینه‌های لجستیک بالاتر نسبت به سال گذشته کمتر بود. افزایش درآمد ناشی از فروش قوی لوازم خانگی ممتاز از جمله دسته‌های لوازم خانگی جدید مانند محصولات بهداشتی با استفاده از فناوری بخار در مناطق کلیدی آمریکای شمالی و اروپا بود. این واحد تجاری قصد دارد با بهبود رقابت محصولات ممتاز و تقویت صف بندی انبوه خود، همراه با مدیریت ساختار هزینه برای افزایش سودآوری، به حرکت خود ادامه دهد.

شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی در سه ماهه سوم 3.7 تریلیون وون کره درآمد و 55.4 میلیارد وون زیان عملیاتی به ثبت رساند که نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی بالاتر در واکنش به تشدید رقابت در بازار بود. استراتژی سرگرمی خانگی ال‌جی علاوه بر مدیریت هوشمندانه موجودی، بر مدیریت مؤثر هزینه‌های بازاریابی و تقویت بخش تلویزیون‌های ممتاز متمرکز است.

شرکت قطعات خودروی ال‌جی در سه ماهه سوم به فروش 2.3 تریلیون وون کره دست یافت که 45.6 درصد نسبت به مدت مشابه در سال 2021 افزایش داشت و بالاترین درآمد سه ماهه این واحد تجاری را به خود اختصاص داد. سود عملیاتی سه ماهه سوم 2022 برابر با 96.1 میلیارد وون بود. فروش بیشتر به طور قابل توجهی ناشی از پاسخ فعالانه به تقاضای بالاتر خودروسازان با مدیریت زنجیره تامین کارآمد بود. این شرکت به ایجاد روابط قوی با خودروسازان جهانی و تلاش برای افزایش سودآوری از طریق مدیریت کارآمد ساختار هزینه ادامه خواهد داد.

شرکت محصولات تجاری ال‌جی درآمد سه ماهه سوم 1.4 تریلیون وون کره را با زیان عملیاتی 14.4 میلیارد وون ناشی از افزایش هزینه های مواد خام و افزایش هزینه‌های لجستیک جهانی به ثبت رساند. درآمدها نسبت به سال قبل 9.7 درصد افزایش یافت که عمدتاً به دلیل بهبود بخش B2B بود. این شرکت قصد دارد با توسعه محصولات سفارشی‌تر و گسترش سبد محصولات خود برای رشد پایدار، همراه با تثبیت عرضه اجزای اصلی، کاهش فعال هزینه‌ها و مدیریت کارآمدتر منابع، به طور تهاجمی بخش B2B را هدف قرار دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید