۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی زیرمجموعه تحقیق و توسعه خودش را در ویتنام تأسیس کرد

این زیر مجموعه تازه ال‌جی نقشی کلیدی در توسعه و تأیید نرم‌افزار سیستم IVI دارد که کسب‌وکارهای راهکارهای قطعات خود را تقویت می‌کند.

مرکز توسعه و تحقیق ال‌جی الکترونیکس (LG) که با نام مختصر R&D شناخته می‌شود، به صورت رسمی در ویتنام به یک زیرمجموعه تبدیل شده است، با این هدف که کسب و کارهای در حال رشد سریع ال‌جی مرتبط با خودروهای الکتریکی را تقویت کند. مراسم افتتاحیه این شرکت تابعه جدید دیروز در هانوی ویتنام برگزار شد و نگوین لی هونگ معاون بخش فناوری عالی وزارت علوم و فناوری ویتنام،‌ اوه یانگ جو سفیر کره جنوبی در ویتنام و همچنین لی سانگ یونگ معاون ارشد آزمایشگاه تحقیق و توسعه شرکت راهکارهای قطعات خودروی ال‌جی الکترونیکس در آن حضور داشتند.

شرکت تابعه تحقیق و توسعه مستقر در ویتنام وظیفه دارد تا نرم‌افزارهای سیستم‌های سرگرمی اطلاعاتی داخل خودرو که به اختصار IVI نامیده می‌شوند را توسعه بدهند و آن‌ها را به مرحله اجرا برسانند تا بدین ترتیب، ال‌جی تمرکز بیشتری در زمینه کسب‌وکارهای حوزه حمل و نقل و خودرویی داشته باشد. سیستم‌های IVI فناوری بسیار مهمی برای آینده صنعت خودرو به شمار می‌روند که شامل راهکارهای تله‌ماتیک، صوتی، تصویری و ناوبری (AVN) می‌شود و به طور همزمان انواع اطلاعات مرتبط با رانندگی و عملکردهای سرگرمی را ارائه می‌دهد.

بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی بازار Strategic Analytics،‌ ال‌جی در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ میلادی با ۲۳ درصد سهم در بازار جهانی سیستم‌های IVI پیشتاز است. این شرکت همچنین اکنون برای دومین سال متوالی است که سهمی دو رقمی در بازار سیستم‌های اطلاعات سرگرمی به ثبت رسانده است.

ال‌جی از زمانی که مرکز تحقیق و توسعه هانوی را تحت شرکت تولید ویتنام در سال ۲۰۱۶ میلادی راه‌اندازی کرده است، به طور مداوم توانسته قابلیت‌های تحقیق و توسعه خودش را در ویتنام برای قطعات خودرو تقویت کند. به دنبال موفقیت اولین مرکز، شرکت ال‌جی یک شعبه تحقیق و توسعه اضافی در دا نانگ در سال ۲۰۲۰ میلادی ایجاد کرد.

شرکت تابعه تحقیق و توسعه جدید بخشی از استراتژی ال‌جی برای مستحم کردن جایگاه خودش در بازار قطعات خودرو و همچنین پیشگامی در زمینه رو به رشد رانندگی خودکار است. بر اساس رشد متوازن سه تجارت اصلی خود یعنی سیستم‌های IVI، سیستم‌های روشنایی و چراغ‌های جلو از طریق ZKW Group و نیرو محرکه الکترونیکی توسعه یافته از طریق سرمایه‌گذاری مشترک بین ال‌جی و مگنا، این شرکت در حال حاضر دارای قابلیت‌های تکنولوژیکال، مقیاس و تجربه برای تسریع در رسیدن به نسل بعدی راهکارهای صنعت خودرویی است.

ال‌جی همچنین قصد دارد تا نیروی کار در این شرکت تازه تأسیس خودش در ویتنام را افزایش بدهد که تعداد متخصصان ماهر را بیش از ۳۰ درصد و از ۷۵۰ به ۱۰۰۰ کارمند تا سال ۲۰۲۴ میلادی اضافه خواهد کرد.

از سال ۲۰۲۱ میلادی، شرکت ال‌جی برنامه‌هایی را با همکاری دانشگاه‌های ویتنامی برای کمک به پرورش افراد با استعداد و جوان محلی که به دنبال شغل در توسعه نرم‌افزاری هستند را به اجرا در آورده است. از جمله این موارد نیز می‌توان به اعطای بورسیه‌های تحصیلی و تضمین اشتغال برای دانشجویان با عملکرد بالا در دانشگاه‌های دا نانگ و شهرهای مجاور اشاره کرد. این برنامه قرار است امسال به دانشگاه‌های هانوی گسترش پیدا کند.

لی سانگ یونگ معاون ارشد آزمایشگاه تحقیق و توسعه در شرکت VS ال‌جی اظهار داشته:

«ما به ارائه راهکارهای حمل و نقل که ارزش متفاوتی را برای مشتریان صنعت خودروی جهانی به ارمغان بیاورند، ادامه می‌دهیم. ال‌جی با ارتقاء زیرساخت‌های خود به سطحی بالاتر، به افزایش بیشتر قابلیت‌های ما و توسعه نسل بعدی راهکارهای نوآورانه حوزه خودرویی ادامه می‌دهد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید