حمایت الجی از پیشنهاد بوسان برای میزبانی نمایشگاه جهانی Expo 2030
شروع کمپین برای تبلیغ دومین شهر بزرگ کره با تبلیغات ویدئویی در فضای باز در شهر نیویورک و لندن
با انتخاب مکان نمایشگاه جهانی Expo 2030 که قرار است در سال آینده برگزار شود، الجی الکترونیکس (الجی) ابتکار عمل را بر عهده میگیرد تا بوسان، کره جنوبی را به عنوان میزبان عالی برای نمایشگاه جهانی در سال 2030 معرفی کند.
این کمپین که تا پایان ماه مارس توسط یک ویدیوی تبلیغاتی در نمایشگرهای بزرگ فضای باز الجی در میدان تایمز، شهر نیویورک و سیرک پیکادلی لندن پخش میشود، بخشی از یک تلاش بزرگتر برای برجسته کردن تواناییهای فناوری کشور اصلی الجی است.
این ویدیوی بزرگ با عنوان The Panoramic-Haeundae توسط هنرمند چندرسانهای کرهای لی سانگ وون، ساحل زیبای بوسان Haeundae و نقاشی مرکب سنتی را به نمایش میگذارد تا مخاطب را به نیروی غیرقابل توقفی متصل کند که «موجی از بوسان، کره» است. این ویدئو برای اولین بار در بزرگترین صفحه نمایش OLED جهان در دبی مال، جایی که اکسپوی 2020 دبی با تاخیر برگزار میشود، نمایش داده شد. صفحه نمایش دبی مال با عرض 50 متر و ارتفاع 14 متر با استفاده از 820 پنل OLED الجی ساخته شد که یک رکورد جدید است.
اگرچه دو شهر دیگر در کره جنوبی – Daejeon در سال 1993 و Yeosu در سال 2012 – میزبان نمایشگاههای تخصصی کوچکتر بودهاند، پیروزی بوسان، اولین نمایشگاه جهانی برای این کشور خواهد بود. بوسان در برابر مسکو، رم، اودسا و ریاض برای افتخار میزبانی رقابت میکند و انتظار میرود در سال 2023 تصمیمگیری شود.
به عنوان بخشی از تبلیغ برای حمایت از دومین شهر بزرگ کره جنوبی برای نمایشگاه جهانی 2030، الجی ربات ابتکاری LG CLOi GuideBot خود را در سال گذشته در این شهر به کار گرفت تا ساکنان را تشویق کند از این کمپین حمایت کنند و شهر بندری جنوبی پیشرفته را به نمایش بگذارد. الجی همچنین در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی با LG One:Quick، یک صفحه نمایش ویدئو کنفرانس پیشرفته در نمایشگاه پاویلیون کره شرکت میکند.
نظر دهید