۰۷ آبان ۱۳۹۳

عرضه جهانی مانیتور سینما دیجیتال 4K ال‌جی؛ نهایت نمایشگر

جدیدترین مانیتور ال‌جی مجهز به وضوح بالاتر 4K و فضای رنگ Adobe

سئول، 29 اکتبر 2014- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، امروز، عرضه جهانی مانیتور 4K جدید خود را (با مدل 31MU97) از همین هفته اعلام کرد. ال‌جی 31MU97 مانیتوری پیشرفته مجهز به وضوح Digital Cinema 4K (2160×4096) و در ابعاد 31 اینچ IPS است و مانیتوری با تصاویر فوق‌العاده تیز و پیشرفته محسوب می‌شود که نیاز ابتکار سینمای دیجیتال (DCI) را برآورده می‌کند. ال‌جی 31MU97 خاص کسانی است که تیزترین تصاویر ممکن را چه برای کار و چه برای سرگرمی می‌خواهند.

وضوح فوق‌العاده بالای 4K و رنگ‌های زنده و طبیعی در این مانیتور برای عکاسان، تدوینگرهای ویدئو و هنرمندان گرافیک ایده‌آل است و کیفیت تصویر باورنکردنی امکان روتوش دقیق و ظریف هر تصویری را می‌دهد. با رنگ‌های غنی و زنده و رنگ 10 بیت شگفت‌انگیز، حرفه‌ای‌های هنرهای بصری به میزان زیادی دقت بالای رنگ در این مدل را تحسین می‌کنند.

نمایشگر IPS در این مانیتور از 99.5 درصد از فضای رنگ Adobe RGB پشتیبانی می‌کند و برای کاربران چندین گزینه و حالت رنگ‌بندی مختلف را برای برآورده کردن نیازهای طیف گسترده‌ای از گرافیست‌های حرفه‌ای ارائه می‌دهد. قابلیت Dual Color Space به مانیتور امکان می‌دهد تا دو حالت رنگ مختلف را به طور همزمان نمایش دهد تا کاربران بتوانند پرسپکتیوهای مختلف کار خود را با هم به طور همزمان مقایسه کنند. افزون بر این، مانیتور سینما دیجیتال 4K با برخورداری از نرم‌افزار انحصاریTrue Color Pro  ال‌جی به کالیبراسیون سخت‌افزاری مجهز است.

ال‌جی 31MU97 مجهز به چندین کاربرد پیشرفته و منحصربه‌فرد است که مشکل‌پسندترین حرفه‌ای‌ها را راضی می‌کند. متخصصان ویدئو می‌توانند با سینما دیجیتال 4K استاندارد، بدون مقیاس‌بندی تصویر، محتوای 4K را با وضوح ایده‌آل ویرایش کنند. ویرایش ویدئوها با توصیف رنگ کامل تنها با پشتیبانی از استاندارد رنگ DCI امکان‌پذیر می‌شود که رنگ‌های واقعی‌تری بازتولید می‌کند و 97 درصد فضای رنگ DCI-P3 پوشش می‌دهد. این برای پروژکتورهای سینما دیجیتال و دوربین دیجیتال حالت استاندارد محسوب می‌شود. ال‌جی 31MU97 با طراحی ارگونومیک محوری عرضه می‌شود که حداکثر راحتی را برای نمایش بیشترین میزان از تصویر روی صفحه ارائه می‌دهد و تا جایی که ممکن است پیمایش و کشیدن را به حداقل می‌رساند.

هیونگ-سی پارک، رئیس بخش آی.تی در ال‌جی الکترونیکس، گفت: «مانیتور سینما دیجیتال 4K ال‌جی نمایانگر این فرصت عالی برای ال‌جی است تا پیشگامی خود را در بازار مانیتورهای حرفه‌ای جهان تثبیت کند. امکانات مانیتور پیشرفته آن را به راهکاری ایده‌آل برای حرفه‌ای‌هایی مبدل می‌کند که به مانیتوری پیشرفته با همه فناوری‌های موجود نیاز دارند.»

ال‌جی 31MU97 از آغاز این هفته در بازارهایی نظیر ایالات متحده، کره جنوبی، آلمان، استرالیا و انگلیس عرضه می‌شود و در پی آن، در ماه نوامبر، در کشورهای هلند، اسپانیا، لهستان و ژاپن در دسترس قرار خواهد گرفت.

۱ نظر

مهدی اکبری ۶ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

کی آماده فروش است وقیمت حدودا چنده

نظر دهید