۱۷ مهر ۱۴۰۲

تلویزیون LG Z2 پادشاه تلویزیون‌های 8K معرفی شد

اخیراً نوزدهمین مراسم سالانه Value Electronics 8K TV Shootout برگزار شده، رویدادی که توسط شرکت برجسته حوزه صوتی و تصویری Value Electronics برگزار می‌شود. در این مراسم نیز تلویزیون اوال‌ای‌دی LG Z2 ال‌جی بسیار مورد تشویق قرار گرفت و عنوان پادشاه تلویزیون‌های 8K به آن داده شد.

این رویداد برجسته و معتبر به‌خاطر آزمایش‌ها و تست‌های دقیق و ارزیابی‌های تخصصی‌اش در زمینه صوتی و تصویری شناخته می‌شود. تشویق و تحسین تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی ال‌جی بار دیگر بر تعهد ال‌جی الکترونیکس به ارائه تجربه‌های تماشای درجه یک تأکید دارد.

تلویزیون اوال‌ای‌دی LG Z2 در رقابت با دیگر تلویزیون‌های برجسته و ممتاز توانسته پیروز باشد و قدرت بی‌نظیر و خارق‌العاده خودش را در حوزه کیفیت تصویر و وضوح 8K به نمایش بگذارد. پنل ۷۷ اینچی اوال‌ای‌دی تلویزیون LG Z2 شفافیت خیره‌کننده، رنگ‌های سرزنده و مشکی عمیق را ارائه می‌دهد و استاندارد جدیدی را در دنیای تلویزیون‌های با کیفیت بسیار بالا ایجاد کرده است.

تلویزیون اوال‌ای‌دی LG Z2 که در دسترس مشتریان قرار دارد، با فناوری اوال‌ای‌دی پیشرفته و ویژگی‌های ممتاز خودش آماده است که تا تجربه سرگرمی خانگی را از نو بازتعریف کند. این تلویزیون با ارائه یک جشن بصری همه‌جانبه و سینمایی به مشتریان، بدون شک شایسته عنوان «پادشاه تلویزیون‌های 8K» است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید