۲۸ دی ۱۴۰۱

یخچال ال‌جی با MoodUP در نمایشگاه CES 2023 + ویدیو

یکی از مناطق چشم نواز غرفه ال‌جی در نمایشگاه CES 2023 به یخچال‌های LG MoodUP اختصاص داده شده بود که مجموعه‌ای از رنگ‌های زنده را به نمایش می‌گذاشت و شرکت کنندگان در CES را مجذوب خود می‌کرد.

این یخچال منحصربه‌فرد که برای اولین بار در IFA 2022 رونمایی شد، می‌تواند شخصیت، حالت یا سبک منحصربه‌فرد کاربر را با تغییر فضای آشپزخانه با تغییر در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های در و ارائه پخش موسیقی برای «تغییر MoodUP» بیان کند.

یخچال ال‌جی با MoodUP دارای طیف متنوعی از رنگ‌های غنی و پویا برای انتخاب است و راهی مناسب برای کاربران فراهم می‌کند تا هر زمان که نیاز به تغییر یا تازه کردن حال و هوای آشپزخانه خود را احساس می‌کنند، به آشپزخانه خود روح ببخشند. با ورود رنگ Viva Magenta، محصولی شیک که با همکاری نزدیک ال‌جی با مؤسسه رنگ پنتون به وجود آمده است، پنل بالای در یخچال اکنون در مجموع 23 گزینه رنگی شیک را ارائه می‌کند. صاحبان مدل چهار در  4-Door French-Door می‌توانند با بیش از 190000 ترکیب رنگ ممکن با هم ترکیب شوند تا زمانی که دلشان راضی شود.

کاربران MoodUP قادرند به راحتی Viva Magenta – و هر یک از رنگ‌های موجود دیگر – را با استفاده از برنامه بصری LG ThinQ انتخاب و اعمال کنند. راهکار نوآورانه آشپزخانه ال‌جی با پیاده‌سازی پانل‌های درب LED با قابلیت تغییر رنگ، به کاربران این امکان را می‌دهد تا ظاهر یخچال خود را بدون هزینه و دردسر تعویض فیزیکی هر یک از عناصر بیرونی آن سفارشی کنند.

برای داشتن ظاهر سنتی‌تر در آشپزخانه، کاربران می‌توانند در هر زمان که بخواهند پانل‌های درب LED یخچال MoodUP را خاموش کرده و از ترکیب رنگ جذاب طوسی یا سفید لوکس (Lux Gray و Lux White) لذت ببرند. این ترکیب تمیز و جذاب همیشه‌شیک به خوبی با هر دکوراسیونی هماهنگ است و کنتراست طبیعی و ظریف سنگ های رنگی مختلف را تداعی می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید