۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

ساندبار جدید ال‌جی کاملا با تلویزیون‌های OLED سازگار است

ال‌جی الکترونیکس (LG) یک ساندبار یا اسپیکر جدید را ارائه خواهد کرد که برای تلویزیون‌های OLED عرضه شده در سال 2023 میلادی بهینه‌سازی شده‌اند و با طراحی و غوطه‌وری سطح بالای خود یک تجربه کاربری جدید را برای مشتریان به ارمغان خواهند آورد.

این ساندبار جدید ال‌جی که به عنوان مدل SC9S شناخته می‌شود، هنگام نصب در کنار LG OLED Evo به شکلی بهینه از فضا استفاده می‌کند. این ساندبار یک پایه اختصاصی نیز دارد که به سری تلویزیون‌های LG OLED Evo C متصل می‌شوند. از این طریق، برای اتصال تلویزیون و ساندبار نیازی به ساخت پایه دیگری نیست و خطوط اتصال نیز به خوبی سازماندهی شده‌اند.

برای اولین بار، ال‌جی الکترونیکس عملکرد WOW Orchestra را در این ساندبار اعمال کرده که صدای استریوسکوپی سفارشی شده را برای تلویزیون‌های OLED و همچنین QNED ال‌جی (مدل: QNED85 و QNED80) ارائه می‌کند، تلویزیون‌هایی که در سال جاری میلادی عرضه شدند. ویژگی Wow Orchestra با استفاده همزمان از تلویزیون و اسپیکرهای ساندبار صدای فراگیر و غنی‌ای را ارائه می‌دهد.

این محصول جدید از حداکثر توان خروجی ۴۰۰ وات برای کانال‌های 3.1.3 استفاده می‌کند که شامل سه اسپیکر جلویی، یک ساب ووفر با باس سنگین و سه بلندگوی با صدای بلند است. به طور خاص، سه بلندگوی آپ فایرینگ که ال‌جی الکترونیکس برای اولین بار در جهان در سال ۲۰۲۲ استفاده کرد، در این مدل برای تحقق صدای استریوسکوپیک غنی‌تر و پیچیده‌تر ارتقاء یافته است.

اسپیکر آپ فایرینگ در مرکز قرار دارد و صدای خروجی از ساندبار در زیر تلویزیون را واضح‌تر می‌کند، به طوریکه این صدا از مرکز تلویزیون خارج می‌شود. با افزایش تدریجی اندازه تلویزیون، فاصله بین مرکز صفحه و ساندبار افزایش می‌یابد و حس ناهمگونی را کاهش می‌دهد و واقع‌گرایی را بیشتر می‌کند.

محصول جدید به راهکارهای صوتی مختلفی مانند Dolby ATMOS و IMAX ENHANCED و همچنین DTS:X مجهز است و شما می‌توانید صدایی فراگیر مانند یک سینما را در خانه خود تجربه کنید. به طور خاص، هنگام اجرای بازی با اتصال کنسول بازی، محتوای بازی با کیفیت بالای تصویر 4K و نرخ رفرش 120 هرتز به صورت روان و یکپارچه پخش می‌شود.

استفاده از این ساندبار آسان نیز هست. از منوی نوار صدا در صفحه اصلی webOS، شما می‌توانید تنظیمات ساندبار را با کنترل از راه دور تلویزیون بررسی کنید و به راحتی حالت یا میزان صدا را برای موسیقی، فیلم یا ورزش تنظیم کنید.

این در حالی است که ال‌جی الکترونیکس با استفاده از پلاستیک بازیافتی و مواد بسته‌بندی بازیافتی در نوارهای صوتی ال‌جی از جمله این محصول جدید، به تلاش‌های خودش برای حفاظت از محیط زیست ادامه می‌دهد. این محصول جدید همچنین گواهینامه استفاده از مواد بازیافتی را از سازمان صدر گواهینامه جهانی همچون SGS و UL دریافت کرده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید