۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

ماشین لباسشویی LG Tromm Wash Tower محصولی پیشگام در بازار است

ماشین لباسشویی LG Tromm Wash Tower به اثری متحول‌کننده در بین محصولات ماشین لباسشویی و خشک‌کن تبدیل شده و توانسته در بازار به عنوان محصولی پیشگام شهرت پیدا کند. ال‌جی الکترونیکس (LG) این ماشین لباسشویی و خشک‌کن تک بدنه را در سال ۲۰۲۰ میلادی به عنوان ترکیبی یکپارچه از دو محصول پیاده‌سازی کرد. با ترکیب یک ماشین لباسشویی استوانه‌ای در پایین و یک خشک‌کن در بالا، تجربه کاربری متفاوتی برای مشتریان فراهم شده است.

این ماشین لباسشویی و خشک‌کن از زمان عرضه خودش تا سال گذشته هر سال رشد فروش ۳۰ درصدی را ثبت کرده است. به طور خاص، بیش از نیمی از مشتریانی که ماشین لباسشویی تروم با ظرفیت ۱۹ کیلوگرم یا بیشتر را در سال گذشته خریداری کردند، این گزینه را انتخاب نمودند. فروش ماشین لباسشویی و خشک‌کن ال‌جی تروم واش تاور در بازار جهانی نیز بسیار رشد داشته و باعث محبوبیت این محصول شده است به طوریکه که فروش آن در سال گذشته بیش از ۴۰ درصد نسبت به سال ۲۰۲۱ میلادی رشد داشته است. به عبارت دیگر، این محصول پیشگام بوده و بازاری که در آن قبلا محصولات لباسشویی و خشک‌کن جدا بودند را به سمت بازار محصولات ترکیبی جدید و یکپارچه سوق داده است.

در حقیقت، ماشین لباسشویی و خشک‌کن ال‎‌جی تروم واش تاور به یک محصول همه‌کاره تبدیل شده و در بین مشتریان نیز به محبوبیت و معروفیت بسیار زیادی رسیده است. راز محبوبیت این محصول نیز در طراحی و راحتی استفاده از آن نهفته است که آن را از دیگر محصولات موجود در بازار متمایز می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس تحقیقات خودش را در مورد دلایل خرید این محصول از ۱۵۰ مشتری را از طریق یک آژانس مشاوره خارجی انجام داده است. در نتیجه این نظرسنجی، ۲۶ درصد از مشتریان گفتند که به دلیل حس طراحی واحد این محصول، آن را خریداری کردند. پس از آن نیز محل مناسب پنل کنترلی نیز حدود ۲۰ درصد از نظر مشتریان را به خودش اختصاص داده است.

در نتیجه نظرسنجی دیگری از طریق یک موسسه دیگر از ۲۱۸ مشتری که این ماشین لباسشویی و خشک‌کن را خریداری کرده‌اند، ارزش این محصول به طور خاص مشخص شده و حدود ۹۰ درصد از افراد نیز یکپارچه و همه‌کاره بودن این محصول را دلیل اصلی خرید آن عنوان کرده‌اند.

در مقایسه با نصب ماشین لباسشویی و خشک‌کن در کنار هم، این محصول تازه فضای افقی اشغال شده توسط خودش را به نصف کاهش می‌دهد و در نتیجه از لحاظ استفاده از فضا کارایی بسیار زیادی دارد. علاوه بر این، ارتفاع آن حدود ۸۷ میلیمتر نسبت به قرار گرفتن دو ماشین لباسشویی و خشک‌کن جدا از هم روی یکدیگر کمتر است و بنابراین، ‌نیازی برای داشتن زیرپایی برای استفاده از این محصول وجود ندارد. یک دستگیره جیبی دوتایی نیز در قسمت پایینی خشک‌کن اعمال شده که باز کردن درب را برای هر کسی آسان می‌کند.

پنل کنترل در مرکز ماشین لباسشویی و خشک‌کن قرار گرفته است و همین نیز باعث شده تا مشتریان بتوانند بدون نیاز به خم شدن همانند استفاده از ماشین لباسشویی معمولی یا بلند شدن به هنگام استفاده از خشک‌کن، از این پنل استفاده کنند.

ال‌جی الکترونیکس موتور اینورتر دی‌دی و فناوری هوش مصنوعی را که از جمله نوآوری‌های پیشرو در بازار ماشین لباسشویی و خشک‌کن هستند را در محصول ال‌جی تروم واش تاور به کار گرفته است. در حقیقت، ال‌جی الکترونیکس تنها خشک‌کن نسل جدید با موتور دی‌دی را دارد که برخلاف موتورهای عمومی که با تسمه وصل می‌شوند، مستقیما خشک‌کن را به موتور متصل می‌کند.

مجهز شدن این ماشین لباسشویی و خشک‌کن به موتور DD هوش مصنوعی سبب می‌شود تا با استفاده از یادگیری عمیق مواد لباس را تشخیص بدهد و سپس حرکت بهینه را از بین ۶ حرکت انتخاب کند، حرکاتی که روش‌های منحصربه‌فرد شستشو و خشک‌کن ال‌جی الکترونیکس هستند و همین کار نیز آسیب به پارچه را به حداقل می‌رساند.

این ماشین لباسشویی و خشک‌کن جزو لوازم خانگی UP است که به شما این امکان را می‌دهد حتی پس از خرید نیز عملکردهای مورد نظر خودتان را از طریق ارتقاء به آن اضافه کنید. ارتقاءهای متفاوتی مانند دوره مراقبت از میکروپلاستیک اخیرا اضافه شده و در دسترس هستند. در صورت استفاده از این عملکرد،‌ زمان شستشو افزایش می‌یابد اما می‌توانید با کاهش انتشار میکروپلاستیک‌ها و در عین حال حفظ کارایی شستشو، در حفاظت از محیط زیست شریک باشید.

سال گذشته، شرکت ال‌جی الکترونیکس یک محصول کوچک و جدید را به خط تولید محصولات ماشین لباسشویی و خشک‌کن ال‌جی تروم واش تاور خود اضافه کرد که Tromm Wash Tower Compact نام دارد و نیاز خانه‌ها و خانواده‌های کوچک را برآورده می‌کند. این محصول تازه عرض ۶۰۰ میلیمتر، عمق ۶۶۰ میلمتر و ارتقاع ۱۶۵۵ میلمتر دارد که در مقایسه با واش تاور معمولی می‌توان آن را در فضای باریک‌تری نصب کرد.

پارک وون یانگ مدیر بازاریابی راهکارهای زندگی در دفتر مرکزی فروش ال‌جی الکترونیکس در کره اظهار داشته:

«ما به توسعه ماشین لباسشویی و خشک‌کن واش تاور ادامه می‌دهیم، محصولی که یک لباسشویی و خشک‌کن همه‌کاره با طراحی،‌کارایی و راحتی در سطحی متفاوت است و یک تجربه کاربری متمایز را ارائه می‌کند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید