۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

ال‌جی یخچال فریزر مودآپ 820 لیتری را روانه بازار کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) محصول جدیدی با ظرفیت بسیار بالا در رسته محصولات LG Dios Object Collection MoodUp را روانه بازار کرده که می‌توان تنها با یک لمس رنگ درب آن را تغییر داد و فضا را متحول کرد. این محصول دامنه انتخاب‌ها را برای مشتریان گسترش می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس محصولات 826 و 829 لیتری را به خط تولید یخچال فریزرهای مودآپ (mood-up) خودش اضافه کرده تا نیاز مشتریانی را برآورده سازد که می‌خواهند یک تجربه کاربری متفاوت در استفاده از یخچال فریزر زیبای ال‌جی داشته باشند و در عین حال به ظرفیتی بیشتر از ۶۰۰ لیتر نیاز دارند. این در حالی است که قبلا محصولات ۶۰۷ و ۶۱۰ لیتری یخچال فریزر مودآپ ال‌جی موجود بوده است.

یخچال فریزر LG Dios Object Collection Mood Up این امکان را به مشتری می‌دهد تا بتواند از طریق اپلیکیشن LG ThinQ رنگ مورد نظر خودش را برای درب یخچال انتخاب کند و همین نیز باعث می‌شود تا فضای آشپزخانه متحول شد و مصرف‌کننده تجربه متفاوتی را پشت سر بگذراند. این محصول دردسر تعویض پنل و پرداخت هزینه‌های اضافی برای تغییر رنگ را از بین می‌برد و از آنجا که هیچ پنل دور ریختنی وجود ندارد، به محافظت از محیط زیست نیز کمک می‌کند.

این یخچال فریزر جزو لوازم خانگی UP به شمار می‌رود و می‌توان ویژگی‌های جدیدی از جمله رنگ‌ها و منابع صوتی جدید را حتی پس از خرید آن به عنوان ارتقاء اضافه کرد. ال‌جی همراه با عرضه این مدل جدید، چهار عملکرد ارتقاء یافته جدید همچون Artist Collection، تنظیم دقیق تن رنگ، تنظیم دقیق حسگر روشنایی محیط و تنظیم رنگ پنل ضربه‌ای را ارائه کرده تا استفاده از این یخچال بهتر و راحت‌تر باشد.

ال‌جی الکترونیکس برای ویژگی Artist Collection با هفت هنرمند مانند کیم سئون وو، مون هیونگ تائه و ها تائه ایم همکاری کرده است. این ویژگی یک تجربه ویژه را برای مشتریان فراهم می‌آورد که فضای خانه را با اعمال رنگ‌ها، جلوه‌ها و موسیقی الهام گرفته شده از آثار هنرمندان مختلف بسیار دلنشین و هنری می‌کند.

تنظیم دقیق تن رنگ نیز ویژگی جدیدی است که به مشتریان امکان می‌دهد تن رنگ درب یخچال فریزر را در ۲۱ مرحله مختلف تنظیم کنند به طوریکه با ظرافت فضای خانه هماهنگ باشد. تنظیم دقیق حسگر روشنایی محیط نیز در ۲۰ سطح قابل تنظیم است و عملکرد تنظیم پنل ضربه‌ای نیز از نمایان شدن داخل به هنگام استفاده از حالت رنگی جلوگیری می‌کند.

لی هیون ووک مدیر اجرایی بخش راهکارهای تجاری آشپزخانه شرکت لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«ما دامنه انتخاب ظرفیت را در یخچال فریزرهای مودآپ خود گسترش دادیم و به ارائه به‌روزرسانی‌های جدید ادامه خواهیم داد تا مشتریان بتوانند از تجربه کاربری متفاوت و بهتری در استفاده از این یخچال‌ها لذت ببرند، یخچال‌هایی که حس هنری به فضای آشپزخانه و خانه می‌دهند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید