۰۷ تیر ۱۴۰۳

ال‌جی به‌عنوان شریک رسمی Esports World Cup 2024 در عربستان سعودی معرفی شد

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌عنوان شریک رسمی مسابقات جام جهانی ورزش‌های الکترونیک ۲۰۲۴ (Esports World Cup 2024) انتخاب شد، مسابقاتی که قرار است در شهر ریاض عربستان سعودی از تاریخ ۳ ژوئیه تا ۲۵ اوت برگزار شود. مسابقات EWC که قبلاً با عنوان Gamers8 شناخته می‌شد، تورنمنتی بین‌المللی برای ورزش‌های الکترونیکی است که به صورت سالانه برگزار می‌شود.

مسابقات امسال که برای اولین بار تحت نام EWC برگزار می‌شود، میزبان مسابقات ۲۱ مورد از بزرگترین بازی‌های آنلاین جهان از جمله بازی League of Legends، بازی Overwatch و بازی Fortnite است. مانیتور بازی انحصاری این رویداد برای سومین سال متوالی نیز LG UltraGear است و حامی گیمرها در تلاششان برای پیروزی در این رقابت‌ها در شهر ریاض است.

مسابقات EWC 2024 بزرگترین جوایز را در بین هر تورنمنت ورزش‌های الکترونیکی دارد و نوید هشت هفته اکشن و هیجان گیمینگ با حضور بیش از ۱۵۰۰ ورزشکار حرفه‌ای را می‌دهد. مانیتور گیمینگ تحسین شده LG UltraGear OLED (مدل 32GS95UE) به طور برجسته در این رویداد به نمایش گذاشته خواهد شد. علاوه بر این، بیش از ۹۹۰ مانیتور گیمینگ UltraGear در طول مسابقات مورد استفاده قرار خواهند گرفت و در غرفه ال‌جی در EWC به نمایش گذاشته خواهند شد.

برند LG UltraGear که برند برتر گیمینگ ال‌جی به شمار می‌رود، تجربه‌های گیمینگ سطح جدیدی را برای ورزشکاران حرفه‌ای و هم برای علاقه‌مندان آماتور فراهم می‌کند. این مانیتورهای گیمینگ نرخ تازه‌سازی بالا، زمان پاسخگویی سریع و تصاویری پر جنب و جوش و شفاف را ارائه می‌دهند، ترکیبی که غوطه‌ور شدن درون بازی را به سطح بسیار بالایی می‌برد.

مانیتور گیمینگ ۳۲ اینچی LG UltraGear OLED (مدل 32GS95UE) همراه با صفحه نمایش خود نورده متمایز خودش دارای اولین فناوری حالت دوگانه دارای گواهینامه VESA در جهان است که تجربه بازی بهینه شده را در هر دو نرخ UHD 240Hz (ایده‌آل برای بازی‌های داستانی و بصری) و FHD 480Hz (مناسب برای بازی‌های مسابقه‌ای، MOBA و FPS سریع) تضمین می‌کند. این مانیتور همچنین از فناوری Pixel Sound ال‌جی بهره می‌برد تا صدای واقعی‌تر و سه بعدی را ایجاد کند.

مشارکت ال‌جی در مسابقات EWC 2024 بخشی از تلاش‌های مداوم این شرکت برای پیشبرد ورزش‌های الکترونیکی در سراسر جهان است. علاوه بر مسابقات EWC و همچنین نسخه قبلی آن یعنی مسابقات Gamers8، ال‌جی به صورت فعالانه در مسابقات گیمینگ بزرگ دیگری همچون League of Legends Champions Korea و League of Legends EMEA شرکت داشته است. ال‌جی از طریق تعامل مداوم با جامعه گیمرها و عملکرد استثنایی و ویژگی‌های مانیتورهای گیمینگ UltraGear خودش به نامی معتبر در ورزش‌های الکترونیک تبدیل شده است.

شرکت‌کنندگان در مسابقات EWC 2024 می‌توانند از غرفه ال‌جی دیدن کنند تا همان مانیتورهای گیمینگ UltraGear استفاده شده توسط گیمرهای مسابقات را از نزدیک تجربه کنند. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند با شرکت کردن در جلساتی که توسط آکادمی Gen.G Global برگزار می‌شود، سطح مهارت گیمینگ خودشان را افزایش بدهند. علاوه بر این، بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی می‌توانند با شرکت در مسابقات و رویدادهای مختلف برنده جوایز شوند.

محمد النیمر مدیر فروش EWCF بیان کرده:

«جشنواره ورزش‌های الکترونیک برتر عربستان سعودی یعنی EWC مقصد جدیدی برای طرفداران ورزش‌های الکترونیک است. ما از همکاری با شرکای خود همچون ال‌جی که اشتیاق ما به بازی و فرهنگ ورزش‌های الکترونیک را دارند و همچنین از داشتن مانیتور LG UltraGear به‌عنوان مانیتور گیمینگ رسمی مسابقات، هیجان‌زده هستیم.»

وای اس لی رئیس واحد تجارت فناوری اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«این واقعاً یک افتخار برای LG UltraGear است که به‌عنوان برند رسمی مانیتور گیمینگ در رویداد بسیار مهم EWC 2024 انتخاب شود. مانیتورهای LG UltraGear OLED برای برآورده کردن نیازهای گیمرهای حرفه‌ای و معمولی ساخته شده و تجربه‌های گیمینگ سطح بالایی را ارائه می‌دهند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید